Droomhuis gaat opnieuw naar Scheveningen

Het jaarlijkse uitje van het Droomhuis ging dit jaar opnieuw naar Scheveningen. Daar werden de Pier en het Zeeaquarium bezocht.

Met de speciale bus van Triomf Tours uit Wijk bij Duurstede ging het op 21 juni met een volle bus met bewoners, begeleiding en ouders en verwanten richting de boulevard van Scheveningen. Rond 11.00 uur kwamen we daar aan. Na een genoeglijke wandeling over de boulevard was het eerst tijd voor koffie met wat lekkers bij Grand Café Vitesse aan de voet van het Kurhaus. Het prachtige zomerweer werkte mee en we konden met z’n allen heerlijk op het terras buiten zitten.

Na de koffie ging een deel van de groep naar het Zeeaquarium en de anderen gingen naar  het reuzenrad op de Pier.

In het Zeeaquarium was de prachtige wereld van het leven onder water te bewonderen met de meest exotische vissen en een ware tunnel onder het water door waaroverheen grote pijlstaartroggen zwommen. Een fascinerende indruk met mooie verlichting waar iedereen van genoot.

De andere groep ging naar de Pier en werden op het hoogste punt van het Reuzenrad getrakteerd op een prachtig uitzicht over het strand en de boulevard van Scheveningen.

Vervolgens gingen we met z’n allen weer lunchen bij Grand Café Vitesse, waar frites met kroketten, frikandellen en gebakken vis werd geserveerd.

Na nog een kort bezoek aan het strand, gingen we rond half vier moe en voldaan weer met de bus van Triomf  Tours terug naar Wijk bij Duurstede. Het was weer een geslaagd uitje geweest.