Vrijwilligerswerk

Vrijwilligers voor de noodzakelijke extra’s

Het betrokken zijn bij een organisatie of stichting is leuk! Het opdoen van ervaring in misschien het onbekende geeft iedereen het gevoel ergens bij te horen en zijn steentje te kunnen bijdragen. Ook levert het veel op voor je medemens. Denk aan vreugde, maar ook een stukje levenskwaliteit.

Dit is niet anders in het Droomhuis.

Al sinds de start van het Droomhuis, in 2012, zijn er vrijwilligers actief op vele fronten.

Van het verzorgen van de warme maaltijden, het wassen van de kleding, het bijhouden van de tuin, tot aan de 1 op 1 momenten met de bewoners en het maken van muziek.

Doordat de vrijwilligers in het Droomhuis zo enthousiast zijn en zich belangeloos inzetten, zorgen ze er voor dat we veel activiteiten en ondersteuningen in stand kunnen houden en dit is erg belangrijk .

4x per jaar is er een vrijwilligersvergadering waarbij iedereen zijn steentje kan bijdragen om dingen aan te kaarten die misschien anders kunnen, maar ook om met ideeën te komen en mee te denken.

Als tegenprestatie en om te laten zien dat vrijwilligers erg gewaardeerd worden, krijgen ze gedurende het jaar diverse kaartjes, cadeautjes en een feestje of lunch aangeboden.

Op dit moment hebben we de volgende openstaande vacatures binnen het Droomhuis;

*Kookvrijwilliger voor 1x per 2 weken.

*Een creatief vrijwilliger voor zaterdag of zondagmiddag 2 uurtjes 1x per 2/3weken.

*Eén vrijwilliger voor 1 op 1 momenten met een bewoner o.a. fietsen en wandelen.

*Eén bak vrijwilliger om taarten, koekjes enz. te bakken 2x per maand met bewoners.

Geïnteresseerde kunnen zich aanmelden via mirellavos78@gmail.com en die nodigen we uit voor een kennismaking.