Sponsoring

Voor allerlei zaken zoals het inrichten en aankleden van gezamenlijke ruimtes, domotica, een tuininrichting met aangepaste voorzieningen of bijvoorbeeld een snoezelruimte zijn sponsors voor het Droomhuis onmisbaar. U kunt als bedrijf sterk bijdragen aan de realisatie van ons Droomhuis. Zowel met financiële ondersteuning als met diensten of goederen.

Indien kernbegrippen als ‘zorg’, ‘kwaliteit van het bestaan’ of een ‘thuis dichtbij huis’ ook u aanspreken, steunt u zo een hartverwarmend doel. Om enig idee te geven waarover het gaat: Er is behoefte aan ruim €300.000 via sponsors of subsidies. Inmiddels zijn er vele acties en activiteiten geweest door betrokken organisaties en particulieren om financiën binnen te krijgen. De betrokkenheid en enthousiasme is groot.

Wij vinden het volstrekt logisch dat u als ondernemer méér wilt weten over het Droomhuis, de organisatie, de financiering en de risico’s, voordat u besluit dit goede doel te sponsoren.

Neem contact met ons op en wij zorgen dat u aanvullende informatie over het project ontvangt (contactformulier).