Stichting Droomhuis ontvangt €15.000 van de Rotary

30 oktober was een delegatie van het Stichtingsbestuur uitgenodigd door de Rotary. Tijdens een diner hebben Marianne Hamstra en Jan Klaver verteld wat wij willen bereiken als Stichting, en waar we nu staan met onze acties. Daarna ontving de voorzitter van Stichting Droomhuis een cheque t.w.v. €15.000 uit handen van Diane Butterman, voorzitter van de Rotary.

De Rotary organiseert jaarlijks een groot evenement, Klap over de Lek, waarmee fondsen worden gegenereerd voor goede doelen. In 2007 mag Stichting Droomhuis het goede doel zijn. Met inzet van leden van de Rotary en ook bijdragen van sponsors van dit speelse golftoernooi, werd een schitterend bedrag verzameld. Mee door de presentatie van Marianne en Jan, is de Rotary bereid ook volgend jaar de opbrengst van hun fondsenwerving aan de Stichting ter beschikking te stellen. Ook willen Rotary-leden de oudercommissie ondersteunen met hun kennis, ervaring en netwerk. Een vorm van service, waar we als Stichting alleen maar dankbaar voor kunnen zijn.
Na ontvangst van de cheque heeft Jan de Rotary bedankt namens alle toekomstige bewoners van het Droomhuis.

Foto's van de uitreiking