Jubileum Oudervereniging PhiladelphiaSupport

Een bezoekje van de toekomstige bewoners met hun familie aan het Dolfinarium. Dit werd aangeboden door oudervereniging PhiladelphiaSupport die hun 50 jarig jubileum vierde. Een mooie manier om elkaar beter te leren kennen en te ontdekken hoe onze kinderen op elkaar zouden reageren. En…. het was reuze gezellig!

Dolfinarium
Oudervereniging PhiladelphiaSupport vierde zijn 50 jarig jubileum en alle leden waren uitgenodigd. Ook Stichting Droomhuis kreeg een uitnodiging. Ons project wordt door een aantal professionele organisaties begeleidt waar onder PhiladelphiaSupport.

Na een gezamenlijk kopje koffie drinken met wat lekkers erbij, werden er wat toespraken gehouden en mochten we daarna het park gaan bezoeken. Het was het mooiste weer wat je maar kunt bedenken en iedereen had het al gelijk reuze naar het zin. De show was een waar spektakel en sommige van de kids waren zo enthousiast dat ze bijna met rolstoel en al van de grond kwamen. De roggen waren een ware sensatie en konden zowaar worden geaaid.

Na een tijdje heerlijk rondgelopen te hebben kregen we een heerlijke lunch voorgeschoteld. Met zijn allen aan een grote tafel en we lieten het goed smaken. We hebben gelachen om de mevrouw met de schaal met croquetjes want tja, die kids van ons hebben soms zeer lange armen en daar had zij niet op gerekend. Als beloning kwam ze later nog eens langs! Daarna weer het park in en tegen het eind van de middag nog wat gedronken met elkaar. Sommige kids waren erg moe geworden van alle indrukken en waren al iets eerder naar huis gegaan met hun familie.

De foto's die deze dag gemaakt zijn, zijn prachtig. En geeft een grandiose dag weer!
PhiladelphiaSupport Bedankt!

Foto's van het Dolfinarium Foto's van het Dolfinarium Foto's van het Dolfinarium

Foto's van het Dolfinarium Foto's van het Dolfinarium

Foto's van het Dolfinarium